arrow-up-circle
Wybierz fragment tekstu, który chcesz wyjaśnić (maks. 80 słów)

Pomarańcza i rogi (część 17)

Ten artykuł został tymczasowo przetłumaczony za pomocą tłumacza internetowego. Oryginalny artykuł jest w języku włoskim. Jeśli chcesz pomóc nam ulepszyć tłumaczenie na swój język, skontaktuj się z nami poprzez e-mail: info@accademiadicoscienzadimensionale.it lub poprzez czat na ACD. Dziękujemy.

Strona 1 z 8

Po zrozumieniu, w jaki sposób kosmici nieustannie pracują nad dzieleniem ludzi i tworzeniem rozłamu na każdym froncie, możemy skupić się na zrozumieniu, w jaki sposób pracują nad rozłamem w parach i skłaniają coraz więcej ludzi do zdradzania siebie nawzajem. Nawet nie zdając sobie sprawy, że są w błędzie. Powód, dla którego kosmici prowadzą do zdrady w parach, jest bardziej niż oczywisty. Miłość między ludźmi jest głównym powodem, dla którego ludzie są zjednoczeni, a miłość monogamicznej pary, która jest prawdziwą ludzką naturą, jest tym, co wzmacnia i czyni związek między ludźmi wyjątkowym. Związek pary tworzy nierozerwalne bezpieczeństwo, które może zostać zniszczone tylko wtedy, gdy para zdecyduje się przestać być parą. Kiedy do pary dołącza trzeci członek, związek musi się rozpaść, a zaufanie, bezpieczeństwo, które stworzył związek, musi się rozpaść. Powoduje to traumę u obojga i utrudnia przywrócenie tych pozytywnych uczuć w przyszłych związkach. Krótko mówiąc, zdrada i / lub "dobrowolne" dodanie trzeciego członka do pary służy jedynie zrujnowaniu związku między ludźmi. Nie chodzi o otwartość umysłu, chodzi o sprzeciwianie się naturze rasy ludzkiej. Chodzi o zaakceptowanie projektów obcych na nas, a następnie o nadzieję, że nie zrujnują naszej egzystencji... Jeśli jednak kosmici są tak chętni do tworzenia poligamicznych związków, wzmocnionych przez mroczne i brutalne religie, które sami stworzyli, to nie po to, aby zrobić coś dobrego dla ludzi, nie po to, abyśmy mieli trochę więcej zabawy, ale wyłącznie po to, aby zrujnować nasze umysły, naszą zdolność do kochania i ślepego ufania sobie nawzajem. Nie możemy ufać osobie, jeśli w głębi duszy wiemy, że w każdej chwili może zniknąć z kimś innym. Wszystko to służy do tworzenia braku jedności, niepewności, a jak już wyjaśniono, te dwa są głównymi powodami, które uczyniłyby naszą rasę potężną, a odebranie ich nam czyni całą ludzkość słabą. Dlatego możemy zająć się tematem Orange i sztuczną manipulacją uczuciami ludzi, aby zdradzali się nawzajem, zdradzali się nawzajem, a inni gorzko cierpieli, ponieważ kosmici mogą w ten sposób tworzyć te emocjonalne i psychologiczne pęknięcia, do których dążą, aby kontrolować nas ludzi i całkowicie nas podporządkować. Postanowiłem poświęcić rozdział tej książki tematowi miłości między ludźmi, a zwłaszcza miłości między parami, ponieważ jestem świadomy tego, jak ciężko Pomarańczowi pracują, aby ją zrujnować i jak kosmici nieustannie pracują nad rozłączeniem populacji za pomocą wszelkich środków. Pomarańczowi są więc ostatecznymi niszczycielami par. Nie są jedyną rasą obcych, która wie, jak zrujnować ludzkie związki, ale trzeba powiedzieć, że mają bardzo dobry wpływ w tej dziedzinie i robią wszystko, co w ich mocy, aby zrujnować najlepsze związki, zwłaszcza jeśli są to dobrze praktykujący ludzie duchowi, tj. pary, które poprzez praktykowanie i czynienie dobra innym, mogą nawet przynieść piękną poprawę na świecie, pod warunkiem, że pozostaną świadomi tego, co robią. Aby dać z siebie wszystko, z jednej strony są obce Pomarańcze, które działają sztucznie na ludzkość, aby rozdzielić mężczyzn i kobiety, a z drugiej strony są Pomarańcze reinkarnowane lub sztucznie przeniesione w ludzkie ciała, które z ludzkim życiem i twarzą wchodzą w drogę związkom innych ludzi i robią wszystko, co w ich mocy, aby doprowadzić do ich rozpadu, kłótni, nieporozumień i nieporozumień w parach, aby doprowadzić do ich rozpadu. Z drugiej strony, ludzka Pomarańcza jest zazdrosna o wszystkich, więc cieszy się, gdy pary się rozpadają lub, co gorsza, zdradzają się nawzajem. Co więcej, ich przesadny feminizm prowadzi je do zostania przymusowymi lesbijkami, ponieważ ludzkie Orange nie mogą zaakceptować poddania się mężczyznom, więc z jednej strony muszą ich doświadczać i dobrze się bawić, wykorzystywać ich, ale z drugiej strony nie chcą dawać im satysfakcji, więc muszą "dołączyć" do innych kobiet. Z miłości? Z pewnością nie, nie w większości przypadków. Poza perwersją jest bardzo mało miłości. Wyjaśniłem już, co myślę o homoseksualności i miłości, i wyjaśniłem już, co myślę o wszystkich tych, którzy nie identyfikują się jako geje z miłości, ale muszą stać się gejami, aby podążać za modą, aby podążać za tym, co społeczeństwo każe im być.

Strona 2 z 8

W ostatnich latach możemy zaobserwować, jak rząd zmusza młodych ludzi, nawet dzieci, do myślenia, że są homoseksualistami, mimo że nie zdążyli jeszcze zrozumieć znaczenia pociągu seksualnego lub go poczuć, ponieważ są zbyt młodzi. Ale rząd chce, aby dzieci były uczone, a raczej narzucane, że nową normą powinno być całkowicie "wielokolorowe" społeczeństwo, co nie oznacza "kochaj kogo chcesz", ale "nie wstydź się, jeśli chcesz każdego", nie wstydź się, jeśli chcesz spać z każdym, w rzeczywistości musisz spać z każdym. To, czego uczy się dzieci, to nie istnienie homoseksualności, aby nie była ona dyskryminowana, ale raczej uczy się dzieci, że musisz zrozumieć, że jesteś homoseksualistą, w przeciwnym razie, jeśli nie jesteś gejem, oznacza to, że jesteś homofobem. Wspaniałe nauczanie! A jeśli przeczytasz tom 1 w rozdziałach poświęconych Pomarańczowym Projektom, zrozumiesz już, dlaczego dla kosmitów tak ważne jest, aby cała ludzka populacja stała się przymusowo homoseksualna. Nie chodzi o swobodę kochania jednej lub drugiej płci; chodzi o wykorzystanie wymówki homofobii, aby zmusić ludzkość do zostania gejem i zaakceptowania seksu trójstronnego, w przeciwnym razie "jesteś zamknięty w sobie i jesteś także homofobem". Fakt, że kosmici tak mocno naciskają, abyśmy zaakceptowali trójkąty, ujawnia, że za tym pozornie trywialnym wyborem kryją się znacznie mroczniejsze projekty, które oczywiście sięgają emocjonalnego, empatycznego i mentalnego braku jedności wśród populacji. Seks w wieku 3 lat nie może pokrywać się z miłością. Nie można ślepo ufać osobie, która dzieli intymność zarówno z tobą, jak i innymi ludźmi. Seks w trójkącie lub "otwarta para" to tylko sposób na danie upustu swojej deprawacji, który jednocześnie tworzy duże luki w zaufaniu i poczuciu bezpieczeństwa z drugą osobą. Posiadanie trójkąta lub nazywanie go otwartą parą (tj. chodzenie z dowolną liczbą osób) nie oznacza już bycia w związku, ale obiektywnie oznacza uprawianie przypadkowego seksu z ulubionymi osobami, ale nie ma nic wspólnego z prawdziwym znaczeniem związku i miłości. Rząd nalega, poprzez niekończącą się propagandę, aby uczynić społeczeństwo "otwartą parą", tak aby nie było już par, które są w stanie być wierne, ponieważ prędzej czy później muszą odczuwać potrzebę dodania trzeciej osoby lub, mówiąc prościej, zdradzić swojego partnera z wieloma innymi, twierdząc jednak, że nie jest to zdrada: "jeśli ci powiem, a wiesz, że śpię z wieloma innymi, to nie jest to zdrada, jesteśmy otwartą parą". Zamiast tego jest to rzeczywiście zdrada, z tą różnicą, że druga osoba musi również milczeć i zaakceptować to wydarzenie, ponieważ w przeciwnym razie zostanie oskarżona o zamknięcie się w sobie. Wszystko to służy tworzeniu poważnych rozbieżności w zaufaniu między ludźmi. Istnieją poziomy zaufania, które są tworzone między ludźmi poprzez romantyczne i seksualne relacje, które z czasem są wzmacniane i które pozwalają każdej osobie czuć się coraz bezpieczniej. Relacja seksualna może stworzyć solidne zaufanie w parze, która nie tylko czuje się bezpiecznie w związku, ale także czuje się pewniej w sobie. Możliwość zaufania komuś na tym świecie jest wielką koniecznością, którą musimy spełnić; ale posiadanie partnera, który nie tylko nas zdradza, ale także mówi nam o tym, a my musimy zaakceptować, że jest w porządku, bez względu na to, jak bardzo możemy działać i udawać, że wszystko jest w porządku w nieświadomości, tworzy poważną lukę w zaufaniu, której nie można zlikwidować. Ten, kto oszukuje, nie zdaje sobie sprawy z bólu, jaki sprawia drugiej osobie; jednak ten, kto oszukuje, jest tym, który nie może ufać swojemu bliźniemu i nie może ślepo ufać nikomu. Fakt, że zdradza i że to nie on został zdradzony, z pewnością sprawia, że cierpi mniej, ale nie umniejsza to faktu, że po zakończeniu doświadczenia seksualnego powróci do swojego samotnego życia, w którym od czasu do czasu będzie uprawiał seks z różnymi osobami, ale kiedy będzie potrzebował wsparcia i kogoś, kto stanie przy nim, nie będzie miał nikogo, kto by się nim zaopiekował, ponieważ nie stworzył z nikim solidnych relacji. Traci więc nie tylko zdradzający, ale także zdradzany, ponieważ poza seksem, kiedy potrzebujesz poczucia bezpieczeństwa, zdajesz sobie sprawę, że jesteś całkowicie sam. I tego właśnie chcą dla nas kosmici.

Strona 3 z 8

Zgadzamy się zrezygnować z bezpieczeństwa posiadania kogoś, kto wspiera nas ze wszystkich sił w dowolnym momencie naszego życia, tylko po to, by zaspokoić 20 minut fałszywej chwały w łóżku z inną osobą, która od następnego dnia nawet się z nami nie przywita. To sztuczny projekt. Nie warto tracić zaufania osoby, z którą można zbudować poważny, trwały związek, która będzie przy nas szczególnie w trudnych chwilach, aby gonić za fałszywymi doświadczeniami, które tylko zaspokajają sztuczne pragnienie, ale w zamian rujnują nasze bezpieczeństwo posiadania kogoś godnego zaufania obok nas. W tym wszystkim rząd nadal forsuje przekonanie, że aby mieć szczęśliwe życie, musimy koniecznie spełnić wszystkie pragnienia seksualne, które przychodzą nam do głowy, które oczywiście przychodzą nam do głowy, ponieważ są wstrzykiwane jako sztuczne pen-pensery przez ten sam rząd, i uważamy, że w porządku jest poświęcić nasze życie jako para, aby spełnić chwilowe pragnienie, które w rzeczywistości nie jest nawet nasze. Traktują nas jak zwierzęta, pompują nas substancjami, aby nas aktywować, a następnie rzucają nas w wir walki, aby zobaczyć, jak zdolni jesteśmy do zdrady i cierpienia innych tylko po to, by zaspokoić sztucznie napompowane fizyczne pragnienie. Aby to zrobić, zaczęli od propagandy homoseksualności, zgodnie z którą albo jesteś gejem, albo jesteś homofobem. Nie ma innej możliwości. Bycie hetero w dzisiejszych czasach jest przestępstwem, nie wspominając już o tym, że bycie mężczyzną hetero i białym oznacza karę więzienia. I nikt nie zastanawia się, jak to jest, że rządowi tak bardzo przeszkadza istnienie heteroseksualnych białych mężczyzn, ponieważ musi uczynić wszystkich gejami, a także wyeliminować białą rasę (która, pamiętajmy, stanowi mniej niż 9% światowej populacji, chociaż propaganda chce, abyśmy wierzyli, że "biali ludzie" są rasistami w stosunku do reszty świata i że podbijają go i tłumią pod "naszą" rasą; która jest liczbowo gorsza od chińskiej, indyjskiej, afrykańskiej i tak dalej). Następnie Pomarańczowi już rujnują kobiety. Pod pretekstem trójkąta, w którym przeważnie będą dwie kobiety i jeden mężczyzna, kobietom mówi się: "Nie jesteś lesbijką, tylko dlatego, że śpisz z inną kobietą; robisz to, aby uszczęśliwić swojego mężczyznę!" i tak, wraz z oczywistą akceptacją mężczyzny, następuje rozpad zaufania do pary. Ta pojedyncza relacja trwająca kilka minut może zrujnować związek na całe życie. Wystarczy zauważyć, jak młode dziewczęta są uczone, poprzez wieloletnią propagandę skierowaną właśnie do nich, że jeśli nazywają siebie biseksualnymi, są bardziej atrakcyjne w oczach młodych chłopców, których oczywiście pociąga idea, fantazja, uprawiania seksu z więcej niż jedną dziewczyną na raz. Ta fantazja jest sztucznie stworzona, aby spowodować dodanie całej serii elementów, aby osiągnąć cel rządu, którym jest emocjonalne podzielenie ludzi. Dwoje lub więcej ludzi może mieć relacje tak często, jak chcą, ale to nie tworzy zaufania, tworzy satysfakcję seksualną, ale nie tworzy najmniejszego zaufania; kiedy jeden z trzech lub pięciu potrzebuje ręki, pozostali nie będą gotowi poświęcić się dla niego. Należy to zrozumieć. Mentalne zjednoczenie nie istnieje w trójkątach czy orgiach, jest tylko seks i rozpusta; potem każdy członek związku będzie i będzie czuł się samotny. Jeśli z jednej strony widzimy młode dziewczyny indoktrynowane przez modę, swoich idoli, ulubione piosenkarki i grupy lub kogokolwiek innego, aby stały się lesbijkami lub biseksualistkami, aby być bardziej atrakcyjnymi w oczach chłopców, z drugiej strony są dziewczyny lub kobiety, które poczuły się zdradzone przez mężczyzn i "na przekór" stają się lesbijkami, ponieważ twierdzą, że nie ufają już mężczyznom i mogą ufać tylko kobietom... którym oczywiście nigdy tak naprawdę nie zaufają z powodu "kobiecej" zazdrości; to znaczy zazdrości stworzonej przez Orange. Tak jakby kilku mężczyzn, których spotkały w swoim życiu, mogło reprezentować całą płeć męską. Z drugiej strony, ta sama sztuczna rola odgrywa się w sferze męskiej, ponieważ coraz więcej facetów staje się obecnie gejami i publicznie przyznaje, że nie pociągają ich seksualnie inni mężczyźni, ale dlatego, że czuli się odrzuceni i upokorzeni przez dziewczyny/kobiety, dlatego zdecydowali się spróbować własnej płci.

Strona 4 z 8

Ponownie, nie chodzi tu o miłość, ale o potrzebę dania upustu swoim fantazjom: z jakiegoś powodu nie byli w stanie zbliżyć się do kobiet i zamiast odrzucić odrzucenie i spróbować ponownie, natychmiast się poddali i zdecydowali się zostać gejami. Jak już wyjaśniłem, nie łączymy wszystkich razem i już sprecyzowałem, że odłożymy na bok tych, którzy czują się gejami; zamiast tego mówimy o tych, którzy stają się gejami, ponieważ chcą podążać za tłumem, ponieważ chcą czuć się akceptowani przez innych, ponieważ chcą być bardziej lubiani lub dlatego, że czuli się odrzuceni i chcą, aby przynajmniej ktoś ich polubił. Decydują się więc zostać gejami, a potem oczywiście nimi pozostają, z wygody, z przyzwyczajenia, ale nie z miłości. Niewiele by nas obchodziło, gdyby część ludzkości była homoseksualna, gdyby istniała miłość, związek, wierność, poczucie bezpieczeństwa... Problem polega na tym, że rząd chce zmusić całą ludzkość do zostania gejem, w celu już określonym w poprzednich rozdziałach (Projekt Orange, Projekt narodzin z probówki), a jednocześnie chce znormalizować deprawację i zdradę, aby na dobre wyeliminować wierność i monogamię. W ten sposób dba o to, by wśród ludzi było coraz mniej zaufania i bezpieczeństwa. Niezależnie od tego, czy powodem stania się gejem jest jedno czy drugie, nie umniejsza to faktu, że coraz więcej osób staje się gejami, ponieważ czują się do tego zmuszeni, a nie dlatego, że w okresie dojrzewania zdali sobie z tego sprawę. Jeśli następnie weźmiemy pod uwagę, jak w szkołach coraz częściej wpycha się młodym ludziom ideę, że muszą docenić własną płeć, mimo że nie stało się to jeszcze spontanicznie (więc nie jest to spontaniczne pragnienie, ale narzucone), pozwala nam to zrozumieć, w jaki sposób szkoły służą indoktrynacji umysłów młodych ludzi i kierowaniu ich na ścieżki już ustalone przez rząd, którym dzieci i młodzież oczywiście nie wiedzą, jak się przeciwstawić i zbuntować, ale w końcu wchłaniają i czynią je własnymi. Poza tym, jeśli nauczyli się tego w szkole, oznacza to, że jest to prawdziwe i słuszne. Kosmici bawią się w modyfikowanie myśli obu stron i manipulowanie nimi tak, aby podążały w wybranym przez nich kierunku. Następnie propaganda rządu wykonuje resztę pracy, przekonując coraz więcej młodych ludzi do bycia po tej stronie i angażując ich w wybory, które nie są naprawdę ich. Pomarańczowi na tym froncie atakują i manipulują zarówno mężczyzną, jak i kobietą, otoczeni przez Reptilian i Plejadian, którzy działają za pomocą swoich technologii, aby pogorszyć sytuację. Jeśli Reptilianie wprowadzili głęboki męski szowinizm, Pomarańczowi zaimportowali głęboki feminizm (rozumiany jako negatywna wersja feminizmu, z pewnością nie rozsądna i logiczna wersja równości płci), podczas gdy Plejadianie zajmują się narzuconym homoseksualizmem, aby jeszcze bardziej zamulić wody. W rzeczywistości wszyscy pracują razem, aby pogorszyć sytuację i sprawić, że ludzie będą bardzo, bardzo zdezorientowani i niepewni jakiegokolwiek wyboru i stanowiska. Reptilianie zawsze popychali mężczyzn do pragnienia dominacji nad kobietami, co oznacza podporządkowanie ich, tłumienie ich praw, ale także kontrolowanie ich, manipulowanie nimi i wykorzystywanie ich, a nawet decydowanie o posiadaniu większej ich liczby (patrz wielokrotne małżeństwa). Homoseksualność nie jest częścią Reptilian, którzy wręcz przeciwnie, mają bardzo męskie i macho idee. Sztuczna homoseksualność zaczęła się od Plejadian (w stosunku do mężczyzn), która następnie została bardzo wzmocniona przez Pomarańczowych (w stosunku do kobiet) w celu stworzenia ogromnego zamieszania na tym świecie. W tym wszystkim tak naprawdę nie ma znaczenia, czy jesteś hetero czy gejem, dla kosmitów liczy się to, że oszukujesz, że akceptujesz narodziny dzieci z probówki, że akceptujesz "otwarte pary", że akceptujesz różne deprawacje, a reszta terminów nie ma znaczenia. Liczy się to, że jesteś posłuszny ich planom. Dzieje się tak dlatego, że plany deprawacji z pewnością nie dotyczą tylko osób homoseksualnych, ale także osób heteroseksualnych, ponieważ celem jest zniszczenie jakiejkolwiek formy zdrowego związku, więc tym bardziej pary heteroseksualne są tak znienawidzone przez kosmitów i dlaczego są utrudniane i rozbijane. Jeśli Reptilianie dominują w swoich manipulacjach wobec mężczyzn, tak że czują się zmuszeni do oszukiwania, aktywując w nich sztuczną manię podboju wobec kobiecej zdobyczy, tak samo robią Pomarańcze wobec kobiet, aktywując dokładnie tę samą maskę, która choć pojawia się w różnych kontekstach, myśli, pragnienia, perwersje, są zawsze takie same.

Strona 5 z 8

W obu przypadkach stoją za tym kosmici, nakłaniając pary do oszukiwania siebie nawzajem. Zdrada sentymentalna i seksualna również zaczyna się od kobiet, nie tylko mężczyźni ją zdradzają. Pomarańczowi stworzyli programy dla kobiet, które najwyraźniej różnią się w sposobie, w jaki się prezentują, niż metoda stosowana wobec mężczyzn, ale cel końcowy jest wciąż ten sam. Dla kobiet Pomarańczowi skonstruowali mechanizm, który sprawia, że wierzą one, że mają powód do zdrady, w taki sam sposób, w jaki sprawiają, że mężczyźni wierzą, że mogą oszukiwać tyle razy, ile chcą. W ten sposób kobiety, które zdradzają, czują, że mają rację, podobnie jak mężczyźni, choć w inny sposób. W rzeczywistości niektóre kobiety, mimo że twierdzą, że są zakochane w swoim mężczyźnie, po poważnej manipulacji Orange zaczynają mieć niekontrolowaną potrzebę zdradzenia go. W tym wszystkim Pomarańczowi dbają o to, aby szczegółowo zorganizować wydarzenia w życiu kobiety lub mężczyzny, którego obrali za cel, tak aby wszystko było na swoim miejscu, tj. wszystkie wydarzenia są tworzone wokół niej w taki sposób, aby wydawały się idealne, jak "przeznaczone" spotkanie, które sprawi, że "ofiara" uwierzy, że znalazła swoją prawdziwą miłość, poza związkiem, w którym już jest. Wcale nie przypadkowe spotkanie z nowym płomieniem zostanie całkowicie sztucznie skonstruowane, aby wszystko wydawało się idealne, a ofiara manipulacji Orange naprawdę uwierzy, że warto zdradzić lub opuścić swojego partnera, aby podążać za tym nowym spotkaniem, które w rzeczywistości zostało sztucznie umieszczone tylko po to, aby zrujnować związek, a jednocześnie odwrócić uwagę ofiary i utrzymać ją zajętą tak długo, jak Pomarańczowi potrzebują tego, aby zakończyć swój projekt na jej życiu. Mogą to być miesiące lub lata, w zależności od tego, czego chcą Pomarańczowi, z całkowitym zamiarem zranienia "ofiary" ich manipulacji, a także drugiej ofiary, która została zdradzona lub opuszczona. Ofiary manipulacji nie będą zakochane, ale chemicznie przyciągane do drugiej osoby: w ich umysłach będą myśleć i przemyśliwać to jako stały gwóźdź. Erotyczne fantazje będą kontynuowane w umyśle ofiary w kierunku nowego płomienia, fantazje sztucznie wprowadzone do jej umysłu, aby utrzymać ją zajętą i zapobiec jej uświadomieniu; będzie to wyglądać jak miłość, ale będzie sztuczną obsesją. Związek będzie połączony chemicznie i sztucznie stworzonym pociągiem fizycznym, który jednak, jak to zawsze bywa, będzie mylony z miłością. Kochanek w tej sytuacji oczywiście nie będzie wiedział, że został tam umieszczony, aby ułatwić separację pary, w rzeczywistości ten sam kochanek zostanie zmanipulowany przez Pomarańczę do tak ciężkiej pracy, aby przyciągnąć kobietę do niego, że poczuje się bezpieczniej ze swoim kochankiem niż ze swoim partnerem, a tym samym zmuszony do opuszczenia jednego, aby być z drugim. Pomarańczowi wiedzą, jak manipulować kobiecym umysłem, więc wiedzą, jakie przyciski naciskać, aby zmanipulować kobiety do zakochania się w innych mężczyznach, tak aby zdradzały lub opuszczały swoich partnerów. Podobnie jak Reptilianie dobrze wiedzą, jak manipulować mężczyznami. Ale Pomarańczowi również wiedzą, jak manipulować mężczyznami, ponieważ klucz jest zawsze ten sam: seks, a dzięki niemu można manipulować zarówno kobietami, jak i mężczyznami. W obecności swojego partnera ofiara Orange będzie myśleć o kimś innym i wyobrażać sobie, że jest w towarzystwie drugiej osoby, stając się coraz bardziej nieświadoma tego, gdzie się znajduje i chwil, których doświadcza w rzeczywistości ze swoim partnerem. Osobliwością sposobu działania Pomarańczowych jest to, że nie sprawią, że konkretnie pomyślisz, że masz zamiar zdradzić swojego partnera, ale sprawią, że pomyślisz, że masz rację, że twój partner sprawia, że czujesz się zaniedbany, że nie sprawia, że czujesz się doceniony, a zamiast o tym rozmawiać i komunikować się, aby rozwiązać problem, mówiąc mu otwarcie, jakie są twoje potrzeby, zamiast tego poczujesz się popchnięty, aby uwierzyć, że masz rację, zdradzając go, ponieważ poczujesz ogromne przyciąganie do innego faceta / mężczyzny... przyciąganie tak silne, że będzie wydawać się miłością, ale zamiast tego jest całkowicie sztuczne. I to jest dokładnie to, co sprawi, że mężczyzna pomyśli: że masz rację, ponieważ twoja żona/partnerka sprawia, że czujesz się zaniedbany, a więc masz rację, śpiąc z inną kobietą, ponieważ musisz czuć się spełniony. Zgodnie z tymi myślami chcesz wierzyć, że to nie jest zdrada.

Strona 6 z 8

To, z czego nie od razu zdajesz sobie sprawę, to fakt, że po tym, jak zdradziłeś swojego partnera z innym, potem będzie inny, a potem jeszcze inny. Manipulacje obcych nie kończą się na pierwszej zdradzie, ponieważ w przypadku, gdy pierwsza się powiedzie, mogą również zdecydować się na zniknięcie kochanka, ponieważ celem nie było sprawienie, by dwoje się zakochało, ale tylko zmaterializowanie zdrady; po tym medium, które było kochankiem, może zostać usunięte z obrazu. Tym bardziej, jeśli Pomarańcze zdadzą sobie sprawę, że ten konkretny mężczyzna/chłopak nie był wystarczający, by popchnąć kobietę do zdrady partnera, szybko zastąpią go nowym, nowym mężczyzną, który pojawi się znikąd i który będzie wydawał się jeszcze bardziej interesujący i atrakcyjny niż poprzedni. Pomarańcze badają, co zadziała, aby oszukać ofiarę, a następnie stawiają przed nią różne możliwości jedna po drugiej. Jeśli nie uda im się z jedną, wiedzą, że mogą odnieść sukces z drugą. Jeśli uda im się z jedną, kontynuują z drugą, a następnie trzecią, ponieważ im więcej zdrad mogą zebrać, tym lepiej. Pomyśl więc o tym, jeśli z dnia na dzień okazuje się, że jesteś "zakochana" w trzech innych mężczyznach, jednym na raz, a nawet w tym samym czasie... pomimo faktu, że dzień wcześniej tylko intensywnie kochałaś swojego partnera i myślałaś: "Nigdy bym go nie zostawiła, dla nikogo na świecie", ale nagle twoja pewność została wywrócona do góry nogami. Nagle też myślisz, że fajnie byłoby zerwać, aby przespać się z drugą osobą, jakbyś całkowicie zapomniał o tym, co czułeś dzień wcześniej. Oczywiste jest, że w tych wierszach często mówię w rodzaju żeńskim dla uproszczenia języka, ale w rzeczywistości metody te są również stosowane przez Orange wobec mężczyzn, którzy nagle, kochając swoją partnerkę, fantazjują o innych kobietach, jednej na raz lub nawet kilku kobietach jednocześnie, co jest niczym innym jak metodą przyspieszenia możliwości zdradzenia partnera. Będziesz mieć wątpliwości, czy dobrze postąpiłaś, wiążąc się z obecnym partnerem, ponieważ "niestety" nie jesteś już wolna, a zatem nie będziesz w stanie wyjść i być z innymi, którzy są znacznie przystojniejsi, ładniejsi i bardziej interesujący niż twój obecny partner. Stanie się on coraz większym ciężarem w twoich oczach. Nie zdasz sobie z tego sprawy, ale z dnia na dzień, bez żadnego prawdziwego powodu, pomyślisz, że osoba, która była u twojego boku przez tak długi czas, jest dla ciebie tylko ciężarem, osobą, z którą stawiałeś czoła przeszkodom i przeżywałeś fantastyczne chwile, pomyślisz, że jest ciężarem i że zawsze taka była, że nigdy tak naprawdę jej nie kochałeś i że powinieneś był ją opuścić dawno temu. Przed manipulacją Orange w ogóle nie myślałeś w ten sposób, ale resetowanie wspomnień i emocji jest częścią projektu Orange, który sprawia, że zapominasz, że do wczoraj go kochałeś, i zastępuje twoje myśli i wspomnienia, sprawiając, że wierzysz, że "zawsze chciałeś go opuścić" i dlatego dzisiaj jest właściwy czas, aby to zrobić. Jeśli myślisz o tym od trzech miesięcy, to dlatego, że przez trzy miesiące byłaś manipulowana, to takie proste. I oczywiste jest, że ten dyskurs nie odnosi się do partnera, który źle cię traktuje, który cię zdradził lub który upokarza cię przed wszystkimi, lub którego chciałbyś opuścić, ponieważ wcale nie jesteś z nim szczęśliwy, ponieważ w takim przypadku dobrze byś zrobił, gdybyś go opuścił i źle byłoby zostać z nim na siłę; mój dyskurs nie ma na celu wzbudzenia w tobie poczucia winy, jeśli chcesz być szczęśliwy! Każdemu z nas zdarzyło się być z niewłaściwą osobą i zdać sobie z tego sprawę dopiero po kilku latach, ponieważ na początku wszystko wydaje się w porządku, ale później pojawiają się problemy, poznajemy prawdziwy charakter osoby obok nas i zdajemy sobie sprawę, czy jest ona naprawdę dla nas, czy nie. Tak bardzo, że nawet on / ona może być postawiony obok ciebie przez Sztuczność, aby utrzymać cię zajęty za fałszywą, manipulacyjną historią, która czyni cię słabym i niepewnym.

Strona 7 z 8

Mój dyskurs ma na celu wskazanie, że jeśli chodzi o miłość, sztuczność utrudnia ją na wiele sposobów, dlatego nie wolno nam wpadać w sztuczne pułapki, których nie należy jednak mylić z oczywistymi dowodami na to, że para nie jest ze sobą dobra i że wymusza związek, na który nie zasługuje. Są ludzie, którzy lepiej do nas pasują, jeden nie jest wart drugiego, i byłoby straszne stracić osobę, która najlepiej do nas pasuje, z którą czujemy się komfortowo i z którą planujemy szczęśliwe i bezpieczne życie, tylko po to, by dać się złapać w sztuczne emocje, w tym pragnienie i ciekawość innych partnerów, które są tylko farsą, iluzją: będą służyć jedynie odwróceniu naszej uwagi, odciągnięciu nas od bezpiecznego życia, które będziemy mieć, aby doprowadzić nas do niepewnej i znacznie bardziej bolesnej i negatywnej przyszłości. Nie mówię, że musisz pozostać z jedną osobą ze strachu, że nigdy nie znajdziesz nikogo innego; ponieważ w tym przypadku jest już jasne, że jesteś z niewłaściwą osobą i zmuszasz się do tego, pozbawiając się szczęścia tylko ze strachu przed samotnością. Mówię ci, że jeśli czujesz, że kochasz tę osobę, musisz zwrócić uwagę na to uczucie zakochania, które pojawia się nagle i zabiera cię od niej, jakby nic się nie stało, i które całkowicie cię porywa, popychając cię w kierunku innej osoby, którą właśnie poznałeś lub której, choć znasz ją od dawna, nigdy nie lubiłeś... i która nagle wywraca twój umysł do góry nogami. Mówię o miłości, która sprawia, że czujesz się dobrze i budzisz się szczęśliwy... a następnego dnia budzisz się myśląc o innej osobie bez powodu. To nie jest normalne. Może się to nawet zacząć po śnie erotycznym o innej osobie (i tu wracamy do sztucznego programowania snów przez kosmitów, którzy poprzez sny przekonują nas do pożądania kogoś innego również w rzeczywistości!) Czy to możliwe, że jedna noc może nas zmylić z powodu snu o innej osobie? Po tym zmanipulowanym śnie, który w twoich oczach będzie wydawał się bardzo czysty, a nawet znakiem przeznaczenia, zaczniesz myśleć o innym partnerze niż twój obecny, posuwając się nawet do zdradzenia go swoim umysłem przy każdej możliwej okazji. W tym momencie większość ludzi zerwie lub zdradzi swojego partnera, i to nie dlatego, że naprawdę tego chcieli, ale z powodu silniejszych manipulacji Orange. Ale w tym momencie nie ma usprawiedliwienia, ponieważ niezależnie od tego, czy tego chciałeś, czy nie, szkoda została wyrządzona i zrobiłeś to własnymi rękami. Chodzi o to, że miałeś wybór, ponieważ nie był to obowiązek ani konieczność życia lub śmierci twojego ciała: miałeś wybór i zdecydowałeś się wpaść w pokusę, w oszustwo, zdecydowałeś się zrobić to, do czego zmusili cię Pomarańczowi, więc jest to tylko i wyłącznie twoja wina, że zdecydowałeś się w to wpaść, a jeśli ten wybór spowodował później duże problemy, w tym separację lub rozwód, lub zszargał twoją reputację, to jest to twoja wina. Niezależnie od tego, czy jesteś mężczyzną, czy kobietą, manipulacje Orange będą działać na ciebie na wiele sposobów, ale ostatecznie to ty zdecydujesz, czy pilnie zrealizować te - sztuczne - pragnienia, które zostały włożone do twojej głowy, czy też zdecydujesz się poświęcić czas na zrozumienie, zastanowienie się, czy to jest to, czego naprawdę chcesz... czy też nie, odkrywając miesiące później, że byłby to ogromny błąd. Dając sobie czas na refleksję, zdasz sobie sprawę, kiedy to jest to, co naprawdę byłoby dla ciebie dobre, tj. opuszczenie niewłaściwego partnera, aby być z tym właściwym, a kiedy jest to tylko kłamstwo, które służy do oszukania cię. Ale jedno jest pewne. Oszukiwanie jest zawsze złe, niezależnie od tego, że nie był on odpowiednią osobą dla ciebie, oszukiwanie i sprawianie, że cierpi, jest nadal złe. O ile opuszczenie osoby może sprawić, że będzie cierpieć niezależnie od tego, nie można tego porównać z aktem oszukiwania jej, gdy wciąż jesteście razem, tylko po to, by podążać za sztucznym impulsem seksualnym i myśleć tylko o sobie, ignorując ból, jaki spowoduje to drugiej osobie, gdy się dowie. Bo ona się dowie. Później będziemy czuć się winni, ale prawda jest taka, że ma to niewielkie znaczenie i wartość, ponieważ trzeba o tym pomyśleć, zanim go zranimy i zanim zdecydujemy się wpaść w tę pułapkę.

Strona 8 z 8

Zdecydowałem się opublikować te strony, ponieważ jestem świadomy tego, jak niezwykle ważna jest miłość i relacja w parze dla ludzkiego życia, nie tylko ze względów fizycznych i sentymentalnych, a także dla kontynuacji gatunku ludzkiego, ale także dla naszego umysłu i sumienia, ponieważ musimy czuć się bezpiecznie, wiedzieć, że możemy na kogoś liczyć. Powodem, dla którego zdecydowałem się również wyjaśnić, w jaki sposób Pomarańczowi manipulują naszymi umysłami, niezależnie od tego, czy jesteśmy kobietami, czy mężczyznami, w ten sam sposób, choć używając różnych fantazji lub myśli - ale wciąż używając tych samych sztucznych technologii, aby na nas wpływać! - Przydatne jest zrozumienie, w jaki sposób budują nasz "świat" w naszych umysłach, który jest następnie odzwierciedlany w rzeczywistości. Tak jak działają na rzecz życia sentymentalnego, a więc relacji międzyludzkich, obcy działają poprzez tworzenie fantazji w naszych umysłach również w innych celach, czy to dotyczących pracy, czy naszych pasji, wbijając w nasze głowy sztuczne pasje, które będziemy uważać za własne i dla których porzucimy wszystko i wszystkich, by gonić za tymi szaleństwami. W naszych umysłach pojawi się nagłe pragnienie, na przykład, aby zostać muzykiem, aktorem lub osobą publiczną w jakimś innym charakterze, lub kto wie, co jeszcze, i uwierzymy, że jest to nasza pasja, nasze pragnienie, i będziemy fantazjować w każdej sytuacji o tym, jak miło byłoby, gdyby to marzenie się spełniło. Marzenie, które jednak nie jest nasze, zostało zainstalowane w naszych głowach jak sztuczny wirus. To będzie jak obsesja, a w międzyczasie Pomarańczowi lub inni kosmici stworzą serię sytuacji, które po prostu zdarzają się w naszym życiu jedna po drugiej, abyśmy uwierzyli, że są to "synchroniczności" i że pokazują, jak ważne jest, abyśmy podążali tą ścieżką. Jednak te synchroniczności to nic innego jak wydarzenia umieszczone tam celowo, przez kosmitów manipulujących naszym Matrixem i naszym Sztucznym Niskim, abyśmy całkowicie wpadli w tę pułapkę. W tym wszystkim kosmici wykorzystują nasze fantazje, aby coraz bardziej odciągać nas od rzeczywistości. Wciskają nam mentalne filmy, w których będziemy zanurzeni, które zostaną sztucznie stworzone, a następnie wstrzyknięte do naszych umysłów, aby zmusić nas do myślenia tylko o tym. Zostaniemy zatruci, jakby opętani, przez te myśli, które pozostaną i będą się powtarzać jako stałe gwoździe. Musimy być ostrożni i nie wpaść w te pułapki. Manipulują nami, tworząc sztuczne fantazje, o których będziemy musieli myśleć, wyobrażać sobie i dążyć do nich przez cały czas, a tymczasem manipulują Matrixem wokół nas, stawiając przed nami wszystkie te elementy i ludzi, którzy sprawią, że pomyślimy: "Spójrz na to! To znak, muszę podążać tą ścieżką!", ale ta ścieżka doprowadzi nas do sztucznej pułapki stworzonej specjalnie dla nas. Wszystkie te myśli i wszystkie te wydarzenia będą nas rozpraszać i coraz bardziej oddalać od bycia świadomym. Tak, ponieważ w tym wszystkim niemyślenie popadnie w zapomnienie, będziemy tak skupieni na nowym płomieniu, nowym projekcie lub nowym hobby, że pozostaniemy zafiksowani na myśleniu o tym i zapomnimy o naszej Ewolucji, stąd Praktyka i Mentalna Cisza, aby ją osiągnąć. Wszystkie te rozproszenia ostatecznie prowadzą nas wszystkich w tym samym kierunku: tak daleko od Przebudzenia, jak to tylko możliwe. Nie można się przebudzić bez praktyki, rozumianej jako Przebudzenie Psychiczne, prawdziwe, konkretne, bez praktykowania technik psychicznych. Tak wielu mówi o Przebudzeniu, a mówią o nim tak, jakby nie wystarczyło go osiągnąć. Jeśli chodzi o to, co my w Akademii mamy na myśli , Przebudzenie osiąga się poprzez umiejętność korzystania ze swoich zdolności psychicznych, wykorzystywanych do zmiany wydarzeń w prawdziwym życiu, konkretnie, poprzez własne intencje. Dlatego Przebudzenie można osiągnąć tylko poprzez praktykę. Im więcej praktykujemy, tym lepiej, ponieważ osiągamy potężniejsze rezultaty w tym świecie. 

Koniec strony 8 z 8. Jeśli podobał Ci się artykuł, skomentuj poniżej, opisując swoje odczucia podczas czytania lub ćwiczenia proponowanej techniki.

0 komentarze
  • saray
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    15:52 21/01/25

    Subire le “corna” è una cosa che ti devasta. Devasta le famiglie intere dando vita a lotte infinite e la cosa che mai e poi mai immaginavo è che anche lì fossero le Orange/alieni ad avere lo zampino. Ma alla luce della pratica di questi anni ormai si per certo che dietro tutto ciò che è oscuro che porta sofferenza e che divide le persone ci sono sempre loro…i maledetti alieni. Le cosiddette “coppie aperte” inutile dire che portano sofferenza perché nella coppia che non è più una coppia crea disunione e diffidenza e di aperto non ha proprio nulla. Oggi vogliono abituarci a troppe cose tipo l’omosessualità dilagante, il sesso con chiunque e più si è meglio è, tutte le perversioni più luride pur di destabilizzare il genere umano che così di umano non ha più niente. Tutto ciò la da vinta solo ai maledetti alieni perché più siamo disuniti più accettiamo certe cose come l’utero artificiale etc più nasceranno persone che non possono accogliere un Anima e più i bastardi alieni sono soddisfatti e vincitori. Voglio impegnarmi con la pratica affinché tutto ciò non abbia un seguito e affinché finalmente tutta questa oscurità venga abbattuta. Grazie Angel sei il nostro esempio più grande.

  • Julia
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    15:15 21/01/25

    I concetti che hai espresso in maniera magistrale in queste pagine sono davvero importantissimi Angel, e sono infinitamente grata perché grazie alla lettura di questi Volumi ci stai dando la possibilità di riflettere sulla nostra vita e allo stesso tempo sui piani alieni a livello mondiale. Osservando ciò che accade nella nostra sfera privata, e quella delle persone a noi vicine, e mettendolo in relazione con i progetti oscuri da cui tu ci hai messo in guardia, riusciamo davvero a comprendere come ogni pen-siero indotto dall’artificialità non vada mai sottovalutato, perché in ogni momento se glielo permettiamo può portarci all’auto-distruzione e a ferire le persone che amiamo. So che mi ripeterò, ma ci tengo a ribadire quanto io sia grata per avere accesso a questi insegnamenti e a queste altissime riflessioni, perché è solamente grazie a Te Angel se possiamo evitare di cadere in errori indotti da manipolazioni aliene, dunque a non subirle e a contrattaccarle. Grazie di cuore!!!

  • Lava
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    21:29 20/01/25

    Le orange ci manipolano apposta per creare questa disunione e tradimenti, vedo solo gente che si lascia da un momento all'altro anche dopo tantissimi anni di relazione. La cosa che mi irrita di più è come certa gente tradisca da anni e faccia finta di niente, proprio come hai scritto, sono convinte di aver ragione e che sia giusto farlo! Certe volte capita anche a me di pensare se la mia relazione sia solo un illusione e se sia stata solo creata dall'artificialità! certe volte mi sento bombardata da programmi che vorrebbero avere effetto su di me. Anche se amo la mia vita mi fanno sentire come se starei facendo tutto in maniera errata, ma poi con la pratica divento più lucida e questi programmi spariscono!! Soprattutto nei ultimi anni stanno iniziando a manipolare sempre di più i bambini e questo mi preoccupa molto, perché così avranno veramente tanto effetto sulle generazioni future! ecco perché è importante bloccare e attaccare questi progetti!

  • Melissa
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    19:06 20/01/25

    Leggendo ho scoperto un'altra manipolazione Orange subita poco tempo fa, ovvero il desiderare un'altro ragazzo diverso dal mio perchè "forse è quello realmente giusto", ignorando tutti i difetti evidenti e palesi di quella persona e dimenticandomi della relazione attuale che sì, mi rende felice. Certo di ostacoli ne abbiamo dovuti affrontare e ci saranno, tuttavia però può succedere e da lì ad arrivare a pensare che una persona sia un peso solo per questo, non può altro che essere una manipolazione aliena! Questa cosa si è protratta anche nei sogni infatti, mi capitava di sognare quella persona per la quale provavo quell'interesse dal nulla e svegliarmi con una confusione talmente forte, da provocarmi mal di testa. Non ho mai ceduto a tutto questo grazie alla Pratica ed all'aiuto dei nostri Maestri. Adesso che con questo Libro stiamo agendo sulle orange e le loro influenze, quel pensiero si è allontanato molto da me, riuscendo ora a distinguere il giusto dallo sbagliato in questo argomento. Mi hanno sempre fatto schifo i rapporti a tre, come anche la nuova propaganda del Governo LGBTQ e cazzi vari, si sente puzza di oscurità da lontano.. Come sempre Angel, sei una Salvezza.. Grazie!!

  • alex2406
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    19:00 20/01/25

    Queste parole sono davvero importantissime! Purtroppo al giorno d'oggi si sta abusando tantissimo della parola "apertura mentale" in relazione alle perversioni sessuali, e se non le approvi sei solamente uno stupido conservatore che è rimasto nel passato! Proprio qualche mese fa ho avuto una discussione del genere con una mia collega riguardo alle relazioni aperte, che io ho definito qualcosa che per me è inconcepibile. La sua risposta (molto piccata) è stata proprio quella che sono un "etero basico" non abbastanza aperto mentalmente e che ognuno della sua vita fa quello che vuole e io non posso permettermi di giudicare. Da quando avere una propria opinione è sinonimo di giudicare? È perché la tanto decantata libertà di espressione di queste persone tanto aperte mentalmente finisce quando si esprime un parere contrario al loro? In tutto questo fa sicuramente una grossa parte anche la propaganda portata avanti dai vari personaggi famosi, soprattutto cantanti, che ormai non fanno altro di parlare di quanto sesso facciano (ovviamente con partner differenti) e di quanto questo sia figo. Un altra cosa che trovo veramente ridicola è la propaganda del porno (anch'essa comunque collegata alla perversione sessuale) in cui durante le interviste le pornostar affermano che questo "lavoro" le permette di esprimersi (come se fosse un arte, certo) e che andare a letto con chiunque sia la cosa più bella del mondo. Peccato che la realtà sia ben diversa...

  • Dora
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    18:38 20/01/25

    Ad oggi capisco veramente quello che Angel spiega , sul amore , sul omosessualità e sul tradimento. Tramite film, musica e quant'altro sono riusciti ad inculcare idee sbagliate in noi. Se anni fa sapevo che l'amore tra 2 persone crea quella forza che ci da la spinta, ci fa essere più equilibrati e perché no , ci fa sentire più ad agio con se stessi non lo volevo ammettere a voce. Mi sentivo a disaggio come se tutti intorno a me fossero moderni e io rimasta indietro. Quindi ho cercato di seguire mode sbagliate per capire poi che non fanno per me e certe riflessioni mi hanno reso stabile e grazie ad Angel ho capito tanto altro. In amore , in amicizia e in qualsiasi tipo di rapporto affettivo vero si impara a vivere guardando anche altri eppure siamo tanto abituati dalle mode di fare le cose contro la nostra natura. Come le donne vengono insegnate da ragazzine, in un modo o l'altro tutte, che hanno come arma di controllo sul uomo il sesso. E lo devono usare a dovere. E gli uomini dal altro canto hanno la loro educazione sbagliata, del tipo più donne hai più figo sei. Infatti gli uomini non sono abituati ad ammettere dopo un rapporto , che non glie piaciuto. Come se i sentimenti suoi non sono importanti per capire se quella donna é realmente per lui, fa a caso suo. Poi jo iniziato a notare sempre di più come l'istigazione o alla omosessualità o alla perversione. Ricordo che mi é capitato qualche anno fa di guardare una trasmissione in cui tre persone che non si conoscevano dovevano mettersi nude nel letto . Due donne e un uomo più spesso così che lui poteva scegliere. E si chiaccherava e in quella situazione precisa che io ricordo, due di loro raccontavano di aver esperienze bisex. E solo una ragazza diceva di no , di essere etero. Questo provoca risate dagli due . Non puoi sapere se non provi etc. Ero talmente disgustata di tutto, il contesto la bisessualitá che é o era la nuova normalità , adesso e fluid o non ricordo. Poi avevano forse neanche 20 anni e mi sono detta ma che cosa sta succedendo? E per fortuna che grazie ad Angel posso capire il perché , cosa c'é dietro. Non potevo capire , ho sempre pensato che uno sa cos'é anche perché il sesso fa parte dal istinto. Non puoi non accorgertene fino a 40 anni come tanti dicono per poi cambiare e in quella situazione se si é giovani ancora meglio. Non perdere tempo prova tutto quello che puoi . Quando ho capito che dietro tutto questo ci sono piani ben peggiori, alieni ho analizzato la me del passato, come subentra quel desiderio stupido di adattarsi , di non essere te stesso . Essere meno libero per sembrare libero.

  • Tali
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Mangiare sano - Mese 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    16:16 20/01/25

    Articolo molto importante! Da una parte come sempre da i brividi vedere "da fuori" come gli alieni stanno rendendo gli umani per completare i loro obiettivi. E fa riflettere anche quanto devono impegnarsi e creare situazioni artificiali ad hoc per fari tradire e dividere, purtroppo riuscendoci. Quando frequentavo l'università qualche anno fa, vedevo che tra i giovani stava diventando sempre più comune voler provare con le relazioni aperte, visto che veniva pubblicizzato davvero ovunque, anche facendo pensare fosse una cosa bella, o ancora più pericoloso, da persona con "mentalità aperta", concetto ormai totalmente distorto! L'ho visto pubblicizzare da uno youtuber cesso che si finge di essere scienziato della Nasa, e quindi siccome "uno scienziato" della Nasa (che ripete nei video che gli alieni non esistono e che siamo soli nell'universo) sta con due donne, allora è figo ed è da ripetere. Oppure quando ancora utilizzavo i social ho visto che una pagina di assorbenti condivideva un'intervista ad una ragazza pelata che spiegava quanto fosse fantastica la poligamia. Mi ricordo anche che, una volta che i miei compagni di università lo provavano, poi la coppia si lasciava subito, e guardacaso, gli unici che rimangono insieme sono i VIP, a dimostrazione che sono stati solo pagati per l'ennesima volta a recitare. E' molto importante quando spieghi che le fantasie/ossessioni vengono iniettate dell'esterno e hanno lo scopo dall'allontanarci dal silenzio mentale e dal Risveglio, e non riguardano solo infatuazioni per delle persone o comunque tutto ciò che hai esposto sin ora, ma anche verso passioni, hobby, un'ambizione lavorativa, qualsiasi cosa può essere usata per distrarci e farci fissare a capofitto su di essa. Ti ringrazio per tutti questi insegnamenti!

  • Gabrycavallo
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato lo Step 3
    Medaglia per aver completato lo Step 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    16:15 20/01/25

    Con tutte le manipolazioni che subiamo non è certo facile riconoscere una trappola dalla giusta via. L’unico metodo infallibile che abbiamo è allenarci costantemente nella pratica psichica per sentire e vedere o conoscere il futuro in base alle nostre scelte in modo che non solo saremo preparati ma riusciremo anche a non farci sopraffare dalle situazioni. Le manipolazioni orange e aliene oscure di pleia e rettili contro di noi sul punto di vita sessuale e amorosa è forte ma non dobbiamo farci abbattere. Dobbiamo stare attenti a ciò che abbiamo scelto di fare fin ora in questi argomenti e mettere un attimo sotto riflessione ogni punti per riconoscere ciò che abbiamo fatto giusto e ciò che abbiamo fatto sbagliando. Ti ringrazio molto Angel perchè grazie a questo documenti importante ho compreso molto meglio dove agiscono queste manipolazioni e come evitarle: praticando praticando e praticando!!!!! Grazie Angel !!!!!

  • WolfMoon
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 8
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    14:49 20/01/25

    Molto bello questo capitolo fa riflettere molto e sono sicura che abbia portato ad un importante riflessione a moltissime persone che si sono ritrovate in questa situazione, anche io personalmente ho avuto gli stessi pensieri devianti che mi spingevano a desiderare un altro mentre ero e sono fidanzata, tra l'altro poi una persona totalmente diversa dal mio "prototipo" di uomo ideale, non per quanto riguarda l'aspetto, ma il carattere. già questo iniziava a puzzarmi molto di manipolazione, ma era ormai diventato un chiodo fisso proprio come un veleno iniettato io non potevo non pensarci, se mi stava vicino improvvisamente sentivo una grandissima attrazione salire, era un attrazione strana, mi accorgevo come arrivasse all'improvviso dal "nulla" , come se fosse stata installata nella sua aura e in quel momento all'improvviso venisse pompata e io ne venissi travolta, ma non era una bella sensazione perché non mi sentivo in me, non ero lucida. Poi succedeva che dopo una settimana circa questa passione svaniva magicamente (chissà perché ! Grazie alle pratiche, grazie ai nostri Maestri che ci aiutano sempre ! Ne sono più che sicura) e quando passava l'infatuazione ,questa persona tornava a non piacermi per niente, oltre che caratterialmente (quello non cambiava) nemmeno fisicamente, tant'è che mi chiedevo che problemi avessi .. Poi passavano diverse settimane e via che ripartiva la fissa, ma stranamente ripartiva solo nel momento in cui lui si presentava a lavoro o quando lo incontravo in diverse situazioni fuori dal lavoro. Ho già raccontato questo episodio in altri commenti perché mi ci ritrovo proprio in quello che scrive Angel sopra e perché è una manipolazione accaduta meno di un anno fa e quando sono più lucida e alta di tonale mi rendo conto ancora di più di come io ci fossi caduta con tutte le scarpe e di come desiderassi che accadesse qualcosa, grazie a Dio non è mai accaduto nulla ! Ma chissà quante persone hanno ceduto e tradito l'altro pensando di essere nel giusto e creando profondi traumi e sofferenze !! Anch'io per prima sono stata tradita da un mio ex eppure ricordo benissimo il dolore e la sofferenza e mai vorrei che un'altra persona la provasse soprattutto qualcuno a cui voglio bene eppure queste manipolazioni sono talmente subdole che solo grazie alla pratica in silenzio mentale e agendo contro questi meccanismi se ne esce fuori ! Sono d'accordo quando parli di come soprattutto queste 3 razze in particolare stiano deviando le persone e i bambini facendo nascere smepre più perversione e coppie aperte , facendo passare la separazione tra due punti fissi come debbono essere i genitori , come niente fosse e buttando giù del principio il valore del rapporto solido di coppia dove ognuno può contare sull'altro. Oltre che creare sempre più omosessuali e screditare gli etero, anche oggi parlavo con una ragazza di come un suo amico si sia accorto soltanto a 50 anni di essere gay, così da un giorno all'altro...

  • Sabrina9
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    13:39 20/01/25

    Questo capitolo è importantissimo e offre un sacco di spunti di riflessione! Ci stanno veramente rovinando su ogni ambito! Ho trovato molto importante tutto ciò che hai detto perché stiamo subendo delle manipolazioni allucinanti e non possiamo neanche godere delle nostre vere emozioni perché ci vengono manipolate anche quelle, facendoci prendere strade sbagliate. Concordo sul fatto che può capitare che due persone capiscano dopo un po’ di tempo di non essere innamorate, che quella persona che abbiamo affianco con faccia per noi e decidiamo di lasciarla. Reputo però che sia assolutamente necessario prendersi del tempo per capire bene e riflettere ma anche per provare a cambiare qualcosa all’interno della coppia in modo da smuovere la routine e capire se magari non fosse quella che portava al declino la relazione. Trovo sbagliato invece che si prendano decisioni affrettate per seguire un presunto invaghimento per una persona con cui magari abbiamo scambiato solo qualche parola, o neanche quella. Mollare tutto per una distrazione non è corretto, ne per se stessi ne per là persona che abbiamo al nostro fianco. Mi ha sempre spaventata molto l’idea delle corna e le relazioni aperte e ne sono stata sempre contraria. Se vuoi stare con me bene altrimenti ciao. E così nel caso contrario. La fiducia e il rispetto li ho sempre messi alla base e per me rimangono sempre i pilastri fondamentali per ogni sana relazione, che sia amorosa o di amicizia. Per gli adolescenti di oggi, ma anche quando lo ero io, è normale avere istinti di tradimento, significa che questo programma è entrato molto bene nel pianeta e dobbiamo agire per sradicarlo perché, come ha detto Angel, anche questo lato, ovvero la relazione di coppia, per la nostra salute fisica e mentale, e di conseguenza la nostra evoluzione, è molto importante e dobbiamo ripulirla! Grazie infinite Angel!!!!

  • Faby7770
    Medaglia per aver completato lo Step 1 per la 3ª volta
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Mangiare sano - Mese 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    06:58 20/01/25

    Gli alieni oscuri hanno necessità di rovinare le coppie che si amano proprio per creare disunioni che altrimenti avrebbero una forza piuttosto difficile da scalfire. Le studiano tutte per portare sfiducia, tradimenti e per indurre in tentazione anche chi non ne avrebbe neanche in mente, creando situazioni ad hoc per scompensare legami che durano anche da anni. Vogliono distruggere quello che è la famiglia tradizionale sapendo bene quanto un tradimento distrugga le basi di qualsiasi rapporto e dove poi ritornare a fidarsi davvero diventa una vera utopia. Mi e capitato di essere tradita in passato da un fidanzato e poi niente è stato più lo stesso. Col senno di poi, era comunque un' unione destinata a fallire, ma l'amaro non si è risolto o dissolto nel nulla e mi ha resa sicuramente meno propensa a fidarmi successivamente. Gli alieni oscuri hanno attaccato le nostre vite su ogni fronte possibile. È preoccupante come ultimamente quasi essere etero e monogamo sia considerato una rarità, mentre queste correnti di palesi depravazioni vengano considerate mentalità aperta, un progetto mirato che fa rivoltare le budella. La rabbia che provo sempre piu forte verso di loro è ciò che mi aiuta a tenere forte l'intento di agire contro per fargliela pagare cara. L'amore vero va difeso, curato e alimentato. Gli alieni non vinceranno. Grazie Angel per questo articolo che rimette in ordine tutta la voluta confusione.

  • Wanderer
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    01:18 20/01/25

    Ho trovato molto importante il fatto che hai scritto anche questo articolo a proposito dell'amore di coppia. Non è un elemento della nostra natura umana da sottovalutare e ora posso capire anche meglio il perché essere una coppia solida può donare una tale forza e proprio per questo gli alieni ci tengono così tanto a distruggerla. Capisco anche le emozioni e i pensieri manipolati che hai descritto in quanto li ho vissuti in prima persona purtroppo e anche nella mia famiglia c'è stato sia il trauma del tradimento che della separazione e tutto ciò che ne consegue. Purtroppo ad oggi è difficile avere esempi di famiglie sane, con tutti che divorziano e bambini che vengono diseducati dalle scuole. Non direi nemmeno che decenni o secoli fa fosse meglio con il maschilismo che era ancora peggio che adesso. Solo negli ultimi anni ho iniziato ad apprendere quanto sia importante creare una coppia solida e dopo le recenti manipolazioni subite per farci decidere di separarci per l'ennesima volta mi rendo conto che bisogna proteggere anche la propria vita sentimentale e decisamente non lasciarsi trasportare da passeggere emozioni negative. Grazie mille Angel, sei una Maestra anche in questo!

  • RiccardoB
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    23:20 19/01/25

    È davvero inquietante e terribile comprendere come gli Alieni utilizzano i più svariati metodi per tagliare le gambe del nostro Risveglio, impedendoci di perseguirlo. In questo capitolo Ti sei soffermata sull'amore di coppie ed è stato interessantissimo notare per loro colpire e abbattere la fiducia che proviamo per il prossimo sia così tanto importante. Fiducia che appunto si disgrega passo dopo passo, giorno dopo giorno con la poligamia, che oggi fa chic chiamare poliamore (solo perchè così usando il termine 'amore' ci si sente meno coscienti di fare una cazzata), il tradimento costante, le fantasie erotiche più sfrenate e quant'altro. Perversioni che oggi vengono fatte passare per voglia di libertà, di emancipazione e di mente aperta. Che orrore. E che orrore non certo detto con sentimento bigotto, bensì perchè è veramente un orrore constatare come l'artificialità abbia instillato nella mente di molte persone il pensiero che la libertà e l'apertura mentali, termini che da sempre vanno associati con la Vera Spiritualità, dipendano da quante donne o uomini ci portiamo a letto. Fa orrore vedere come l'artificialità possa friggere la natura umana. Ma ovviamente, e per fortuna, non tutti la pensano alla stessa maniera e in ogni caso le nostre Pratiche devono mirare anche in tal senso. Vedere le vie che prende l'artificialità dentro la nostra società mette i brividi, ma grazie a Te abbiamo la Sicurezza e la Fiducia (appunto!) di poter contare sulla Pratica Psichica. Mi devo impegnare. Grazie infinite Angel, davvero!

  • Babi999
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    23:12 19/01/25

    L’argomento coppia per me è un po’ difficile perché non ho mai capito la definizione di coppia se uno poi deve tradire, ho avuto sempre una brutta esperienza di coppia che a partire dai miei che stavano sempre a litigare, i tradimenti subiti in passato, storie di tradimenti subite dalle mie amiche, problemi di convivenza dei miei fratelli con le loro mogli e tutti i problemi di mia sorella con suo marito mi hanno portato incoscientemente ad avere problemi a stare in coppia con qualcuno, ogni volta che ci ho provato è andata sempre male, non mi sono mai sentita al sicuro ma mi rende sempre molto debole e vulnerabile. Capisco molto meglio il perché ed è davvero molto bello che ci hai spiegato quest’argomento, mi ha dato modo di riflettere su molte cose successe in passato. Grazie Angel ❤️❤️❤️❤️

  • Davide (Dan)
    Medaglia per aver completato lo Step 1
    Medaglia per aver completato lo Step 2
    Medaglia per aver completato lo Step 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 2 Parte 1 su 2
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 4
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 5 per la 2ª volta
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 6
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 7
    Medaglia per aver completato il libro Prendiamo Coscienza degli ALIENI - Volume 9
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro Il Sigillo delle Vite Passate - Volume 2
    Medaglia per aver completato il libro Buddha secondo Angel Jeanne - Volume 1
    Medaglia per aver completato il libro La trappola del Sushi - Volume 1
    warning-solid

    Sei sicuro?

    Il commento verrà eliminato

    Conferma
    23:03 19/01/25

    Hai assolutamente ragione quando dici che con matrimoni poligami, coppie aperte, ecc. si finisce per rimanere solamente soli e divisi, senza nessuno accanto quando siamo in difficoltà. Tutto questo non ha assolutamente nulla di normale, anzi, penso sia veramente una grande tristezza. Così come per tutte quelle donne islamiche che sposano un marito che ha già tante mogli, e ciascuna di loro non è niente, sono solo compagne di letto che però poi la notte e di giorno sono sole, senza un marito che le sostenga e con tanta invidia rispetto alle altre, e spesso costrette a sposarsi ancora bambine, e saranno per sempre private dell'amore. A me fa solo schifo vedere queste cose, l'amore di coppia è qualcosa di unico e insostituibile, è un vero rifugio, una certezza, qualcosa su cui poter contare, ed è di grandissima importanza. Mi fa una gran rabbia sapere che gli Alieni agiscono anche su questo aspetto, distruggendo le famiglie, e portando i loro progetti oscuri su tutta l'umanità. Non c'è nemmeno un aspetto che non abbiano intoccato con il loro marciume, e devono pagarla molto cara anche per questi obiettivi! Grazie mille Angel per queste importanti spiegazioni e per gli avvertimenti che ci hai dato, a cui fare molta attenzione per riconoscere gli inganni e le trappole create dall'artificialità. Grazie!